مقاله یاس مجلل

لوازم خانگی در مشهد

راهتمای خرید لوازم خانگی در مشهد-تصویر شاخص
راهنمای صفحه

راهنمای کامل خرید برترین لوازم خانگی در مشهد

در دنیای امروزی، خرید لوازم خانگی از جمله ضروریات زندگی مدرن است. مشهد، با امکانات فراوان و فضای بازار پویا، یکی از مراکز اصلی خرید لوازم خانگی در ایران است. اما انتخاب بهترین لوازم با قیمت مناسب و از مکان‌های معتبر می‌تواند یک چالش باشد. در این مقاله، با معرفی بهترین فروشگاه‌ها، قیمت‌ها، و روش‌های انتخاب لوازم خانگی در مشهد، به شما کمک خواهیم کرد تا خرید ایده‌آل خود را انجام دهید.

فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی در مشهد

مشهد با تنوع فروشگاه‌های لوازم خانگی، گزینه‌های بی‌نظیری را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. از مراکز معتبر و معروف گرفته تا فروشگاه‌های جدید و اینترنتی، از این رو مشهد یک مقصد عالی برای خرید لوازم خانگی می باشد. از جمله فروشگاه‌هایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد عبارتند از:

1. فروشگاه لوازم خانگی سرای یاس مجلل - شعبه مرکزی

این فروشگاه با تاریخچه‌ای بلند از ارائه محصولات با کیفیت و تنوع وسیع، یکی از معتبرترین مراکز خرید لوازم خانگی در مشهد، مخصوصاً در منطقه شهرک شهید رجایی می باشد. سابقه ی حضور این برند در این منطقه بیش از 18 سال می باشد. این فروشگاه به تازگی شعبه مرکزی خود را با نام سرای یاس مجلل افتتاح کرده است. در این سرای خانگی انواع برندهای لوازم خانه، آشپزخانه، فرش و مبلمان با برترین کیفیت و قیمتی اقتصادی ارائه می شود. 

(نمایی از طبقه اول فروشگاه سرای یاس مجلل)

  • در ادامه به معرفی دیگر شعبات این برند محبوب می پردازیم:

2. شعبه دوم لوازم خانگی یاس مجلل - شعبه یک

در واقع این شعبه از قدیمی ترین فروشگاه های این مجموعه می باشد. این فروشگاه با سابقه 15 ساله خود واقع در خیابان حر، بین حر 12 و 14 هم اکنون دایر می باشد. محصولاتی که در این فروشگاه ارائه می شود شامل لوازم غیر برقی آشپزخانه، منسوجات، پلاستیک جات، دکوریجات، انوع چینی جات و طیف وسیعی از لوازم خانگی دیگر می باشد.

(نمایی از فروشگاه سرای یاس مجلل – شعبه یک)

3- برند شاپ دوو (Daewoo) شعبه دوم یاس مجلل در مشهد مقدس

فروشگاه لوازم خانگی دوو که در واقع شعبه دوم سرای یاس مجلل می باشد به عنوان نمایندگی فروش لوازم خانگی دوو با مدیریت (وارسته)، در مشهد مشغول به فعالیت می باشد. این فروشگاه همچنین با ارائه محصولات با کیفیت و خوش نام دوو، به صورت نقدی و با شرایط ویژه اقساطی توانسته فروش خوبی در بین دیگر نمایندگی ها در مشهد داشته باشد.

(نمایی از فروشگاه برند شاپ دوو (Daewoo) – شعبه دوم یاس مجلل)

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در مشهد

دامنه فروشگاه های اینترنتی در مشهد بسیار متنوع می باشد. چراکه همینطور که پیش تر هم بیان شد مشهد مقدس به عنوان یکی از قطب های خرید و فروش لوازم خانگی در ایران می باشد. از این رو با توجه به تنوع و رقابت بالا، انتخاب یکی از این لوازم خانگی در مشهد دستخوش متغیرهای زیادی می باشد. متغیرهایی مانند برندهایی که ارائه می دهند، کیفیت، اعتبار فروشگاه اینترنتی، خدمات و یا قیمت محصولات آن. با این حال ما مختصر توضیحی در مورد محصولات ارائه شده در فروشکاه آنلاین سرای یاس مجلل در مشهد به حضور شما خواننده عزیز می رسانیم.

فروشگاه اینترنتی یاس مجلل کار خود را با شعار “خریدی آسان، انتخابی مطمئن” آغاز کرد. اعتبار بالای این فروشگاه در بین همکاران و همچنین مشتریان به تنهایی گویای تحقق این شعار می باشد. ما در این فروشگاه اینترنتی سعی کردیم پکیج کاملی از لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، لوازم آشپزخانه، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دکوریجات و غیره را ارائه کنیم. همچنین در آینده ای نزدیک کالاهایی مانند فرش و مبلمان را که هم اکنون به صورت حضوری ارائه می گردد، به صورت آنلاین نیز در سایت ارائه دهیم.

دسته بندی محصولات

قیمت‌ لوازم خانگی در مشهد

قیمت‌ها یکی از اصلی‌ترین عوامل در خرید هر محصولی هستند. در مشهد، قیمت‌های لوازم خانگی متفاوت است و ممکن است برخی از محصولات در یک فروشگاه ارزان‌تر از دیگر فروشگاه‌ها باشد. برای یافتن بهترین قیمت، بهتر است قبل از خرید، از فروشگاه‌های مختلف استعلام قیمت کرده و سپس تصمیم بگیرید.

با این حال ما در فروشگاه های سرای یاس مجلل تلاش کردیم با ارائه قیمت هایی اقتصادی و متناسب با توانایی خرید مشتریان سهم اندکی از رسالت خود را نسبت به حمایت از خریداران ایفا کنیم. در زیر نمونه ای از محصولات برندی که با قیمتی مناسب، (با توجه به قیمت های موجود در بازار برای محصولات مشابه وجود دارد) ارائه شده است.

محصولات فروش ویژه

مرکز خرید لوازم خانگی در مشهد

مشهد با برخورداری از مراکز خرید متعدد، یک مقصد محبوب برای خرید لوازم خانگی است. این مراکز اغلب یک مجموعه گسترده از فروشگاه‌ها و برندهای مختلف را در یک مکان تجمیع کرده‌اند. برخی از این مراکز عبارتند از:

بازار امیر

این مجتمع یکی از بازارهای به نام و قدیمی شهر مشهد می باشد. تنوع ارائه محصولات لوازم خانگی در این مجتمع آن را به محل مراجعه ی خیلی از مخاطبان قرار داده است.

مجتمع تجاری و پاساژ گوهرشاد

یکی دیگر از مجتمع های قدیمی و شناخته شده لوازم خانگی مشهد پاساژ گوهرشاد می باشد. این مجتمع با ارائه انواع لوازم چینی جات، قابلمه، سیسمونی نوزاد، لوازم تحریر و غیره مقصد خوبی برای مخاطبان می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق

این مرکز قدیمی که با معماری زیبایی هم احداث شده توانسته با ارائه لوازم تزیینی در کنار لوازم خانگی توجه مخاطبان را به خود جلب کند. البته تمرکز این مجتمع بیشتر بر روی لوازمی غیر از لوازم خانگی می باشد.

بازار اطلس مشهد

این بازار از بزرگترین مراکز ارائه لوازم خانگی در مشهد می باشد. موقعیت مکانی، تنوع در ارائه انواع لوازم خانگی و جهیزیه باعث شده این مرکز هم به خوبی پاسخگوی نیاز مخاطبان خود باشد.

  • در ادامه آدرس و شماره تلفن هرکدام از مراکز ذکر شده در بالا و همچنین فروشگاه های سرای یاس مجلل برای سهولت دسترسی شما عزیزان درج شده است.

موقعیت، آدرس و تلفن لوازم خانگی در مشهد

برای راحتی در دسترس بودن و اطلاعات دقیق، داشتن آدرس و شماره تماس فروشگاه‌های لوازم خانگی امری حیاتی است. اطلاعات تماس فروشگاه‌ها می‌تواند از جمله اطلاعات مفید برای مشتریانی باشد که قصد دارند از خدمات آن فروشگاه استفاده کنند. از این رو ما برای شما تلفن و آدرس برخی از مجتمع ها و فروشگاه های لوازم خانگی در مشهد رو قرار داده ایم.

مجموعه فروشگاه های سرای یاس مجلل

شعبه مرکزی:

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، شهرک شهید رجایی، خیابان حر، بین حر 15 و 17

تلفن: 05133720095

همراه: 09937020983

شعبه یک:

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، شهرک شهید رجایی، خیابان حر، بین حر 12 و 14

تلفن: 05133716391

برند شاپ دوو (شعبه دوم):

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، شهرک شهید رجایی، خیابان حر، بین حر 18 و 20

تلفن: 05133714581

بازار امیر

آدرس: خراسان رضوی، مشهد ، بزرگراه کلانتری ، میدان حافظ به سمت سیدی

تلفن: 051338991300

مجتمع تجاری و پاساژ گوهرشاد

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار شهید صادقی، خیابان سازمان آب، بین میدان راهنمایی و چهارراه ششصد دستگاه، پاساژ گوهرشاد
تلفن: 05137253744

مجتمع تجاری الماس شرق

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، میدان خیام، منطقه گردشگری سپاد
تلفن: 05137113111    –     05137113711

بازار اطلس مشهد

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، میدان حافظ به سمت سیدی ، نبش کوشش 39، بزرگ بازار اطلس
تلفن: 05133001

ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی در مشهد

جستجو برای یافتن ارزان‌ترین فروشگاه می‌تواند زمان‌بر باشد، اما ممکن است در نهایت به صرفه‌ترین راه برای خرید لوازم خانگی در مشهد باشد. بررسی تخفیفات، پیشنهادات و مقایسه قیمت‌ها می‌تواند کمک کننده باشد. بنابراین برخی از تخفیفات و پیشنهادات خرید نقدی و اقساطی که در فروشگاه های سرای یاس مجلل در مشهد ارائه می گردد به شرح زیر می باشد:

تخفیفات ویژه خرید نقدی

سیاست های مدیران این مجموعه بر پایه حمایت از مشتریان شکل گرفته. پیرو تحقق این رسالت ما همواره برای مشتریان تخفیفات خرید نقدی 10 الی 15% در نظر گرفتیم.
این تخفیف همیشگی گاهی بسته به مناسبت ها و ایام خاص و یا قیمت محصول گاهی تا 20% هم افزایش داشته.

شرایط اقساطی

شرایط اقساطی این مجموعه به صورت خاص و کم نظیر می باشد. از این رو بخش عمده فروش ها به صورت اقساط می باشد.
. شرایطی ویژه ی فروش جهیزیه ی آقا دامادها و عروس خانم ها
. اقساط 6 تا 18 ماهه و به زودی 36 ماهه
. شرایط ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی
. همین طور شرایط خرید اقساطی ویژه عموم که با ضمانت چک یا طلا همراه می باشد.

کانال‌ اینستاگرامی لوازم خانگی ارزان در مشهد

با پیشرفت فناوری، بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی کانال‌های ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی را به عنوان یک راه برای ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه به مشتریان خود استفاده می‌کنند. این کانال‌ها ممکن است از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند ایتا، تلگرام یا اینستاگرام فعالیت داشته باشند.

شما می توانید با ضربه بر روی لینک های قرار داده شده به کانال های ایتا و اینستاگرام مجموعه سرای مجلل دسترسی داشته باشید.

چند توصیه کاربردی برای خرید لوازم خانگی

- مقایسه قیمت

 قبل از خرید، بهتر است قیمت‌ها را در چند فروشگاه مختلف مقایسه کنید تا بهترین قیمت را بیابید.

- کیفیت محصولات

 تضمین کیفیت محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. مطمئن شوید که محصول مورد نظر دارای کیفیت مطلوب است. با کمی جستجو در اینترنت و خواندن نظر مخاطبان و توضیحات محصولات می توانید تا حد زیادی کیفیت کالای مورد نظرتان رو مورد ارزیابی قرار دهید.

- خدمات پس از فروش

اطمینان حاصل کنید که فروشگاه ارائه دهنده خدمات پس از فروش مطمئن و قابل اعتماد است.

- مطالعه نظرات و بازخوردها

 مطالعه نظرات و تجربیات مشتریان قبلی می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

- بررسی گارانتی و شرایط بازگشت

اطمینان حاصل کنید که محصولات دارای گارانتی مناسب هستند و در صورت نیاز، شرایط بازگشت کالا را هم بررسی کنید.

خرید لوازم خانگی در مشهد به یک تجربه جذاب تبدیل شده است. از انواع مختلف فروشگاه‌ها و مراکز خرید تا فروشگاه‌های آنلاین، گزینه‌های بسیاری برای مصرف‌کنندگان وجود دارد. با اطلاعات این مقاله و استفاده از راهنمای خرید، می‌توانید بهترین تصمیم را در خرید لوازم خانگی خود اتخاذ کرده و از بهترین محصولات با بهترین قیمت بهره‌مند شوید.

به منظور دستیابی به اطلاعات دقیق و به‌روز، می‌توانید از وب‌سایت‌های مربوطه و منابع معتبر محلی استفاده کنید. همچنین، از دیدن آخرین تخفیفات و پیشنهادات ویژه در فروشگاه‌ سرای یاس مجلل و کانال‌های مرتبط با این لوازم خانگی مشهد می توانید اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *